Všetko o nákupe

Objednanie tovaru

Objednanie tovaru prebieha prostredníctvom nákupného košíka a objednávkového sprievodcu e-shopu. Do košíka vložte tovar v požadovanom množstve, vyplňte fakturačné a dodacie údaje, zvoľte spôsob dodania a platby.

Na záver skontrolujte vyplnené údaje vrátane celkovej ceny a tlačítkom Objednať dokončíte objednávku. Vzápätí Vám príde e-mailom potvrdenie o prevzatí objednávky, kde je v prípade platby bankovým prevodom vopred uvedené aj číslo účtu, kam poukázať vyčíslenú čiastku, vrátane variabilného symbolu.

Zhrnutie platobných a dopravných metód

Spôsob dopravy

Cena

Doba dodania

Spôsob platby

balík PPL SR

8,50 €

zvyčajne 2-3 pracovné dni od objednania **

  • v hotovosti pri prevzatí na dobierku (2,50 €)
  • vopred bankovým prevodom ***

Slovenská pošta
(cez Zásielkovňu)

7 €

zvyčajne 2-4 pracovné dni od objednania **

  • v hotovosti pri prevzatí na dobierku (2,50 €)
  • vopred bankovým prevodom ***

Výdajné miesto Zásilkovny

3,50 €
alebo zadarmo *

zvyčajne 2-3 pracovné dni od objednania **

  • vopred bankovým prevodom ***

Osobný odber v sklade
(Praha 5 Řeporyje)

zadarmo

po potvrdení kompletizácie objednávky a termíne prevzatia

  • v hotovosti v sklade
  • vopred bankovým prevodom ***

* Pri objednávke tovaru nad 150 € zásielku pošleme týmto dopravcom v rámci Slovenskej republiky zdarma.

** z dôvodu zachovania kvality zasielaného tovaru (najmä olejov) neodovzdávame prepravcovi zásielky pracovný deň pred víkendom či sviatkom. V exponovaných obdobiach (napr. Vianočné sviatky, enormný nárast objednávok a pod.), môže byť doba dodania dlhšia.

*** Pri platbe vopred bankovým prevodom je potrebné počítať s tým, že doba dodania môže byť cca o 2 pracovné dni dlhšia (doba prevodu peňazí medzi bankami a identifikácia platby).

Spôsob dopravy

  • balík PPL SR - cena za dodanie týmto prepravcom je 8,50 €, doba dodania je zvyčajne 2-3 pracovné dni od objednania (vypravovanie a odoslanie nasledujúci deň od objednania). Doručenie prebieha do ruky, pred dodaním dopravca kontaktuje zákazníka na telefónne číslo uvedené v objednávke. Ak sa zákazník nachádza mimo adresu doručenia (maximálne v jednotkách Km), dopravca doručí objednávku na aktuálnu adresu. Zákazník však musí byť na telefóne. Dopravca zásielky dlhodobo neukladá, môže dodanie balíka pár dní (asi 5) pozdržať, nie ho však skladovať. Všetko závisí na dohode so zákazníkom - komunikácia na ním uvedenom telefónnom v objednávke.
  • Slovenská pošta (cez Zásilkovnu) - cena za dodanie týmto prepravcom je 7 €, doba dodania je zvyčajne 2-4 pracovné dni od objednania (vypravovanie a odoslanie nasledujúci deň od objednania).  V deň expedície zásielky Vám bude mailom a SMS doručená informácia o čísle balíku, dátume doručenia a čiastke k úhrade. Výhodou je doručenie priamo k Vašim rukám. V prípade neúspešného doručenia vám zanechá kuriér na mieste oznámenie o neúspešnom pokuse o doručenie. Zásielku je možno vyzdvihnúť do 7 dní na prepážkach Slovenské pošty.
  • Výdajné miesto Zásilkovny -  cena za dodanie týmto prepravcom je 3,50 €, doba dodania je zvyčajne 2-3 pracovné dni od objednania (vypravovanie a odoslanie nasledujúci deň od objednania). Doručenie prebieha na vybrané výdajné miesto. Lehota na vyzdvihnutie balíku je 14 dní, potom je odoslaný späť odosielateľovi. Ak si objednáte tovar za cenu 150 € a viac, zásielku vám pošleme kamkoľvek týmto dopravcom v Slovenskej republike zadarmo!
  • osobný odber v sklade (Praha 5 Řeporyje) – ak uvediete v objednávke túto voľbu, vyčkajte na potvrdenie (e-mail, telefón alebo SMS), že je zásielka kompletná a je možné si ju  vyzdvihnúť (väčšina prípravkov je zvyčajne stále na sklade, teda je možné tovar vyzdvihnúť už v deň objednávky po predchádzajúcej telefonickej dohode s spresnením termínu).

Iné spôsoby dodania je možné dohodnúť individuálne.

Spôsob platby

V súčasnosti umožňujeme tieto typy platieb:

  • Pri prevzatí na dobierku ( PPL, Slovenská pošta) - cena za dobierku je 2,50 €, spoločne s cenou za dopravu a objednaný tovar je platená pri prevzatí tovaru od vybraného dopravcu (napr. 2,50 € za platbu dobierkou + 8,50 € PPL alebo 7 € SP za dopravu + cena tovaru). Ak sa chcete vyhnúť platbe za dobierku a znížiť celkovú cenu tj. platiť len za dopravu, zvoľte variantu platby vopred bankovým prevodom.
  • Vopred bankovým prevodom - o detailoch prevodu (bankový účet, variabilný symbol, celková čiastka) ste informovaný na stránkach a v automatickej e-mailovej správe po dokončení objednávky. V tomto prípade čakáme ešte pred odoslaním balíku na pripísanie čiastky na náš účet. Pri platbe vopred bankovým prevodom je treba počítať s tým, že doba dodania môže byť cca o 2 pracovné dni dlhšia (doba prevodu peňazí medzi bankami a identifikácia platby). 
  • V hotovosti v sklade – pokiaľ ste si zvolili osobný odber tovaru v sklade, tak aj platba prebieha v hotovosti na mieste pri prevzatí tovaru, je však možné, ak si to budete priať, zaplatiť aj bankovým prevodom vopred.

 

Darček

Pri objednávke tovaru v hodnote nad 75 € bez poštovného, si môžete pri kontrole objednávky vybrať niektorý z ponúkaných darčekov z nášho sortimentu:

  • Kniha o panenských olejoch
  • Vzorku Glucamedic gel BIO
  • Bio horká čokoláda s kávou 
  • Bio horká čokoláda s kokosom 
  • Bio hořka čokoláda s chilli

 

DPH

Všetky uvedené ceny na našich stránkach sú konečné – nie sme platcovia DPH.

Po dokončení nákupu

Po dokončení nákupu prebieha 1-2 pracovné dni kompletizácia a balenie objednávky. Pokiaľ ste zvolili platbu vopred bankovým prevodom, čakáme na pripísanie platby na náš účet. Potom je balík odovzdaný zvolenému dopravcu (v prípade, že nebol zvolený osobný odber priamo v sklade).

Vrátenie tovaru a reklamácie

Do štrnástich dní od prevzatia zásielky ste oprávnený tieto produkty vrátiť bez udania dôvodu, avšak nepoškodené a neotvorené, proti vráteniu peňazí.

V prípade evidentne poškodeného tovaru, balík od prepravcu nepreberajte a bezodkladne nás kontaktujte. Zaistíme nápravu a doručíme vám tovar znovu nepoškodený (do 1-2 pracovných dní – napr. ako balík do ruky). V takomto prípade sa nenechajte dopravcom manipulovať tým, že bol použitý napr. nevhodný obal a že musíte podpísať záznam o neprevzatí (ak je poškodená zásielka uložená, potom po uplynutí doby jej uloženia je vrátená tak ako tak odosielateľovi).

Ak máte s dodaným tovarom akýkoľvek problém, dajte nám prosím vedieť na uvedených kontaktoch.

 

Ďalšie informácie nájdete tiež na stránke Obchodné podmienky.